سه‌شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۶:۳۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: راند اول مسابقات آفرود سال ۹۵ روز ۲۴ اردیبهشت در شهر قزوین برگزار شد و این دوره از مسابقات برندگان خود را شناخت.

َOfroad

به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، در این دوره از مسابقات که در چهار کلاس برگزار شد، در رده‌بندی تیمی OVERALL، تیم تهران با 20 امتیاز حائز رتبه اول شد.

در رده‌بندی انفرادی OVERALL در بخش مردان، صابر خسروی از کرمانشاه و در رده‌بندي انفرادي بانوان مهدیه سلطانی از کرمان توانستند مقام اول انفرادی را به دست آوردند.

همچنین در رده‌بندي انفرادي كلاس 4 بابک فقیه نصیری از تهران حائز رتبه اول و پوریا حسین از تهران دوم و پرويز شه‌بخش نفر سوم شد.

در رده‌بندي انفرادي كلاس 3 صابر خسروی از کرمانشاه صاحب رتبه اول و شیرزاد خضری از قزوین دوم و حسن بلوچیان از تهران نفر سوم شد.

در رده‌بندي انفرادي كلاس 2 حسين كوهكن از سیستان و بلوچستان حائز رتبه اول و امیر صفاری از مازندران نفر دوم و حامد سلیمی از تهران نفر سوم شد.

در رده‌بندی انفرادی کلاس 1 اشکان زارع رفیع از قزوین حائز رتبه اول، مسعود مرادی از قزوین نفر دوم و احمد قدمگاهی از خراسان نفر سوم شدند.

همچنین در رده‌بندی تیمی کلاس 4 تیم استان تهران، رده‌بندی تیمی کلاس 3 تیم استان قزوین، رده‌بندی تیمی کلاس 2 تیم استان مازندران و در رده‌بندی تیمی کلاس 1 تیم استان قزوین توانستند با کسب اکثریت امتیاز به رتبه اول دست یابند.

کد خبر 334140

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha